Polska Liga Klanów #1
Panel logowania / Login panel
Ostatnie raporty / Last report
- 3:0
- Fusion
Satans Soldiers - 1:3
- Dark Abbots
Clan Cube Squad - 3:1
- Magnum 44
Demolition Crew 2 - 3:0
- Ax3
Machinery - 4:0
- Fusion
Slackers
Regulamin
Rules
Regulamin
I. Podstawowe zasady.
1.1. Obowiązujacymi serwerami ligi sa TYLKO polskie serwery Aster czyli 194.187.43.243:27500, 194.187.43.243:27600 oraz 194.187.43.243:27700.
1.2. W czasie walki klany grające ze sobą rozegraja mecze na wszystkich trzech mapach po kolei. 1.3. W lidze CWP#1 obowiazują następujące mapy:
- DM2
- DM3
- E1M2
1.4. Klan podczas spotkania może uzyskać maksymalna liczbę 3 pkt (przy wygranej 3:0), 2 pkt za zwycięstwo 2-1, 1 pkt za przegraną 1-2. Porażka 0-3 oznacza 0 pkt.
1.5. Obowiązujace ustawieniami parametrów serwera z zainstalowaną najnowszą wersją KTX Pro:
- fraglimit 0
- timelimit 20
- deathmatch 1
- teamplay 2
- powerups enabled
- fullbunny enabled
- Kombat Teams Respawns, Kombat Teams Respawns 2
- fairpacks off
- overtime 5min
II. Warunki uczestnictwa
2.1. Reprezentantem klanu w Lidze jest jego clanleader. CL rejestruje klan w Lidze oraz zarzadza kontem klanowym podczas trwania sezonu.
2.2. Klan ma prawo wystawić w jednej kategorii dwie reprezentacje - jednak żaden z graczy klanu nie może grać równoczesnie w dwóch reprezentacjach.
2.3. Clanleader deklaruje podczas rejestracji skład swojego klanu. W trakcie trwania rozgrywek, każdy klan ma prawo dopisać dwóch zawodników którzy dotychczas nie uczestniczyli w żadnym meczu ligi.
2.4. Jeden zawodnik ma prawo występować w Lidze wyłącznie w barwach jednego klanu (nie dotyczy pkt 2.3). Pogwałcenie tej reguły powoduje wykluczenie zawodnika z udziału w Lidze oraz ewentualne konsekwencje dla klanu, w którym grał ten zawodnik. Zawodnik zobowiązany jest do gry pod nickiem z jakim został do ligi zgłoszony.
III. Mecze - z kim i kiedy.
3.1. Wszystkie klany zostaną przydzielone do tej samej grupy.
3.2. Mecze rozgrywane będą na zasadzie "każdy z każdym". Wszystkie klany w czasie sezonu zmierzą się ze sobą dwukrotnie, na zasadzie mecz i rewanż. Nie przewidziana jest faza playoff. Liga kończy sie w momencie rozegrania wszystkich przewidzianych meczów.
3.3. W przypadku takiej samej ilości punktów (map wygranych) i/lub map przegranych dwóch klanów, o pozycji w tabeli decyduje wynik spotkań bezpośrednich między tymi klanami. W przypadku gdy tę samą ilość punktów (map wygranych) i/lub map przegranych będą miały więcej niż dwa klany decyduje większa osobna tabela stworzona dla tych klanów.
IV. Wymogi ważności meczu.
4.1. Mecz ważny jest tylko i wyłącznie wtedy, gdy został rozegrany na jednym z serwerów ligowych.
4.2. Zajęcie serwera, na którym o danej porze zaplanowana została oficjalna walka ligowa, będzie karane z użyciem wszelkich dostępnych środków.
V. Inne ustalenia.
5.1. Organizator nie narzuca dokładnej daty rozegrania meczów, ale minimalną i zalecaną ilością meczów jest jeden na 7 dni.
5.2. Na wniosek któregokolwiek ClanLeadera mecze mogą być rozgrywane bez spectatorów. Drugiemu klanowi w takim wypadku nie przysługuje prawo veta. Jednynymi osobami obecnymi na serwerze mogą byc admini pod warunkiem że nie są członkami któregoś z klanów rozgrywających właśnie oficjalny mecz. W wypadku problemów z połączeniem internetowym zeleca się by gracz rezerwowy (obecny na QTV) był gotowy na zastąpienie kogoś z pierwszego składu.
5.3. Zawodnicy obu klanów zobowiazani sa do stosowania się do poleceń arbitra. Wobec klanów, którego zawodnicy będa naruszać ten punkt regulaminu, Liga wyciagnie konsekwencje. Aktualna lista sędziów ligowych:
- Fluartity
- Air
- Shamoth
- Avenger
5.4. Po zakończeniu spotkania CL klanu, który wygrał mecz, zobowiazany jest do wypełnienia raportu znajdujacego się na stronie ligowej.
5.5. Jezeli warunki na serwerze nie pozwalaja na komfortową grę, Sędzia może na wniosek CLa niezadowolonego klanu zarzadzić przeniesienie walki na inny serwer Ligowy. Przesunięcie walki na inny termin ze względu na nie równe warunki gry na każdym z serwerów ligowych jest również jak najbardziej możliwe.
VI. Client & Proxy.
6.1.W lidze CWP#1 dozwolone jest korzystanie tylko i wylacznie z klientów:
ezQuake 1.9.3 stable (build 2572)
ezQuake 2.0 Stable
Fodquake 0.2
FTE 3343
Wymagane komendy: smackdown (ezQuake), nqr (FTE), eql (Fodquake). Sprawdzamy poprzez: ruleset smackdown w konsoli, disconnect / reconnect , allow_scripts 0
Routing: dopuszcza się Qizmo 2.91, jednakże preferuje się nowe QWfwd proxy.
VII. Reklamacje.
7.1. Reklamacje co do wyniku/przebiegu spotkania powinny zostać wysłane przez CLan Leadera zainteresowanego klanu do Organizatora wraz z dokładna data i godzina oraz ewentualnie demkami i log'ami z serwera, które umożliwia ustalenie przebiegu zdarzenia.
7.2. Po upływie max. 7 dni od wysłania reklamacji, Organizator zobowiazany jest do wydania werdyktu w sprawie sporu.
Decyzja Organizatora jest ostateczna i nie podlega odwołaniu!
VIII. Usunięcie z ligi.
8.1. Następujace wykroczenia karane będa usunięciem z Ligi włacznie:
- cheating, w tym używanie aimbotów
- monitorowanie przeciwnego klanu.
- obraźliwe słownictwo w stosunku do innych uczestników Ligi.
- rozgrywanie meczów pod pseudonimem innego zawodnika, niezależnie od jego zgody.
Prawo interpretacji niniejszego regulaminu przysługuje organizatorowi. P.S. Punkty 1.3 oraz 3.1 i 3.2 mogą się zmienić!!
Rules
I. Basics
1.1. Clan Warz Poland #1 will be held only at the Aster servers i.e.: 194.187.43.243:27500, 194.187.43.243:27600 oraz 194.187.43.243:27700.
1.1.1 In special cases, another server may be selected but only if both clans concur.
1.2. All three maps will be played during a clan clash.
1.3. The map pool:
- DM2
- DM3
- E1M2
1.4. A clan will be awarded 3 pts for the 3-0 win, 2 pts for the 2-1 win, and 1 point for the 1-2 loss. The 0-3 loss equals 0 pts.
1.5. The server settings (with the newest KTX Pro software):
- fraglimit 0
- timelimit 20
- deathmatch 1
- teamplay 2
- powerups enabled
- fullbunny enabled
- Kombat Teams Respawns or Kombat Teams Respawns 2
- fairpacks off
- overtime 5 min
II. Participation terms
2.1. The Clanleader is the main representative body in the League. The Clanleader registers the clan and manages the clan account during the season.
2.2. A clan may put up two teams. Under no circumstances will players participate in two teams simultaneously.
2.3. Upon registering, the ClanLeader proclaims the team roster. Once the league commences, every teams may add two more players to the team on condition that the new players have not taken part in any of the prior games.
2.4. A player may play for only one team during the league event. Violation of the rule will result in expelling the player or alternatively in bringing the clan involved to account. A player must go by the name/names he was proclaimed in the league.
III. Games
3.1. All clans will be allocated to one group. No divisions are forecast at the moment.
3.2. The games will be played with the accordance to the "round robin" method. All the clans will face their opponents twice during the season. No play-offs are forecast at the moment. The league event ends when all the games are played.
3.3. If two clans share the same total amount of points, the game result between the two involved teams will play a decisive role. If there are more than two clans involved, a new standings table will be created just for the sake of the interested clans.
IV. Validity requirements.
4.1. A game will be validated only if played at the servers listed above except for the cases mentioned in 1.1.1
4.2. Stubborn occupancy of the servers at which official games are scheduled will be penalized with all means available.
V. Other arrangements.
5.1. The CWP admins do not impose constraints or limitations to the games dates but at least one official game per week is strongly advised.
5.2. If a clanleader proposes the "no specs" motion, the other clanleader must comply. The only persons allowed are the admins provided that they are not a part of the teams battling. If there are some problems with Internet connection etc., a substitute player must stand-by at QTV to fill in for the missing one.
5.3. The players are obliged to obey admins' instructions. The admins are:
- Fluartity
- 23/Kapitan Kloze
- Shamoth
- Avenger
5.4. Upon finishing an official game, the Clanleader of the victor is obliged to fill in a raport at the league site as soon as possible.
5.5. If the conditions at a server are not comfortable enough, an admin may reschedule/move the game to another time/server upon proposal of clans.
VI. Client & Proxy.
6.1. The gamers may only use the following clients and proxys:
ezQuake 1.9.3 stable (build 2572)
ezQuake 2.0 Stable
Fodquake 0.2
FTE 3343
Requirements: smackdown (ezQuake), nqr (FTE), eql (Fodquake) typed in console followed by disconnect / reconnect , allow_scripts 0
Routing: Qizmo 2.91,the new QWfwd proxy is however preferable.
VII. Complaints.
7.1. All the complains regarding the result/course of the game should be e-mailed to one of the admins by the Clanleader along with the exact date, logs and demos and, naturally, description of the case.
7.2. Within the time limit of seven days, the admins must reply to a complaint submitted and retirn a verdict. The admins's decision is final and irrevocable.
VIII. Violations and bans.
8.1. The following offences and violations will be severely penalized, bans included:
- cheating, aimbots, transparent textured etc
- other clan monitoring
- insults, coarse language towards other participants.
- faking/going by others' names regardless of their consent
The right to interpret the hereby declared regulations is reserved to the admins who vow to treat every participant fairly and respectfully.
Postscript: the 1.3, 3.1 and 3.2 paragraphs are still open to debate so the final rules may vary.